ח"כ הר מלך מבהירה: "לא נפיל את הממשלה"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ הר מלך מבהירה: "לא נפיל את הממשלה"

    ח"כ לימור סון הר-מלך במהדורת סוף השבוע: "בן גביר פעם אחר פעם חוזר ואומר לא נפיל את הממשלה. לא ניתן את העונג הזה לשמאל. יש פה ממשלה אידיאולוגית וערכית. לא נפיל אותה גם אם יש דברים שצריכים תיקון. אי אפשר לבקר ממשלה אם אנחנו חברים בה?" | וגם: ההתייחסות להתפטרות יועץ התקשורת בלשכתה

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת לימור סון הר-מלך (עוצמה יהודית), שוחחה עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והבהירה כי מפלגתה אינה מתכוונת להפיל את הממשלה.

    בפתח השיחה היא התייחסה לרפורמה המשפטית: "אני מאוד מקווה שנצליח להגיע להסכמות רחבות והחקיקה הזו תעבור".

    הר מלך השיבה לטענה לפיה הממשלה נטשה נושאים חשובים אחרים, בזמן שעסקה בחקיקה המשפטית: "הממשלה הזו עבדה על כך הרבה דברים אחרים מלבד הרפורמה. השמאל ניסה והצליח להציג לציבור מצג שווא. למשל העברנו חוקים שקשורים לאכיפה של פרוטקשן, חוק הנשק, שלילת אזרחות וגירוש מחבלים".

    לדבריה "עבדנו מאוד קשה. זו המשימה. אני יכולה לומר באמת שאנו לעבוד בשביל עם ישראל ואנחנו עובדים לילות כימים. יש המון שינויים. הם נעשים יותר בשקט. יש דברים שאתם שומעים עליהם רק אחרי שהם הגיעו לידי גמר. הציפייה שיקרו דברים תוך שלושה חודשים… אנחנו אחרי ממשלת חורבן".

    הר מלך התייחסה להתפטרות יועץ התקשורת בלשכתה: "הדובר שלי שהתפטר – דעתו הייתה נפיל את הממשלה. הוא חשב שבממשלה הנוכחית זה הדבר הנכון. אתם חושבים שזה הדבר הנכון לעשות? יש לנו זכות לעשות זאת? הבטחנו לעם ישראל ממשלת ימין מלא. אני מבינה את הדובר שלי. אבל יש לנו אחריות".

    היא הזכירה: "אנשים לא זוכרים שהיו 19 נרצחים בחודש וחצי בתקופה הזו בממשלה הקודמת. אני חלק ממשפחת השכול ויודעת מה המשמעויות של זה. אנחנו עושים המון".

    על סגירת הר הבית ליהודים: "האויב שלנו יודע לזהות חולשה. לצערי עדיין ההנהגה לא מצאה את האומץ להגיד אנחנו נאבקים בטרור ביד ברזל ומעודדים שיהודים יעלו להר הבית ותהיה מכה ניצחת לטרור".

    על הביקורת מצד מפלגתה נגד מדיניות הממשלה: "בן גביר פעם אחר פעם חוזר ואומר לא נפיל את הממשלה. לא ניתן את העונג הזה לשמאל. לא יעזור להם. יש פה ממשלה אידיאולוגית וערכית. לא נפיל אותה גם אם יש דברים שצריכים תיקון. אי אפשר לבקר ממשלה אם אנחנו חברים בה?"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גברת הר מלך אנחנו תומכים בך ! ! ! אל תצאו מהממשלה
      תמשיכו להילחם למען כולנו …. אם אתם לא תעשו , אין מישהו אחר